måndag 2 maj 2011

INFLUENSER och MER FILM!! Världens Bästa Patti

Influenser att studera har varit Pippilotte Rist (ovan) och Mr Perfect, se: http://www.youtube.com/user/mrperfect2012#p/u/2/6dk8kfxblls

Jag har funderat på om jag tillhör denna familj av uttrycksfulla videokonstnärer. Jag Läser världens bästa bok skriven av världens bästa författare, Patti Smitt, har köpt biljetter till Patti Smith i Oslo och har aldrig varit gladare. Jag blir så inspirerad av hennes liv att jag vill skriva min c-uppsats om henne. Jag har sett en film om idoldyrkan, jag kände igen mig.  www.svtplay.se sök på idoldyrkan kortfilmer.

Jag har under de senaste filmerna försökt fördjupa mig i idolerna, jag har fått tips och jag har studerat videokonstnärerna. Utvecklingen har riktats och jag har influerats. I arbetet är jag ofta förvirrad och upprymd men känner mest tillfredstllelse då jag skapar utan att tänka på resultatet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar