tisdag 21 september 2010

Blogg två. Sverige går baklänges.

Här är tunneln ner till skjutvallens underjordiska rum.

Jag lyckas inte få länken att komma upp så fint som Fridas youtubeklipp men lyssna. Jag har svårt att tänka på annat än politiken just för tillfället.
http://www.youtube.com/watch?v=O2g5vq1fDTk

Jo, vi hade en intressant workshop igår. Vi delades in fyra och fyra och rotareade till stationer. Vi fick lappar med uppnamingar om hur vi skulle vara inför de andra. det kunde stå: "avslöja inte något", "var dig själv", "bästäm över de andra", var överdivet hjälpsam och favorisera". Det va schysst att spela lite teater. Jag gillade att bestämma. Antar att jag inte vågar det för mycket annars, kanske är jag rädd för att inte bli omtyckt om jag skulle bossa runt folk. Ha ha. Logiskt. Anna gillade faktiskt att bli styrd dock, hon blev mer kreativ tror jag. Jag kanske ska börja ta rollen som ledare ofta. Kan ju testa. Nån som jag får testa på? Anna?

Ja, och sen såg vi filmen "my child could paint that"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar