onsdag 13 april 2011

FILMEN OM KONSTNÄREN!








Det är svårt. Det maniska i att vilja vara offentlig att ha passion för att vara konst. Men konst ska vara svårt. Jag måste kanalisera baka ihop och strukturera enligt Fredric, han säger att konstnärer är strukturerade. Jag måste brytas ned raka mig gå naken i strumpbyxor. Då kommer jag förstå. Jag ska vara mig själv, eller? vem är det? min kropp. Det är som om delarna inte får finnas och att ett genialt resultat måste komma.

Förvirring







Jag börjar den här två veckorsperioden med lite mer ångest.







IDOLISERA varför gör jag det? jo, jag gillar att ha idoler, folk som vågar och är bredare och större i sina hjärnor än mig.


Varför tycker jag allt mina Idoler gör är bra?

2 kommentarer:

  1. Hej Sanna-Panna din lilla sötgurka. Jag skulle bara säga att jag hittat din blogg och att jag härmed är följare.

    Kram å hej!

    SvaraRadera
  2. Full rulle är det :) Och det är ju precis så som jag gillar att ha det! Och du pluggar konst alltså, det känns ju lite som ett halleluja moment! Så roligt Sanna! krams

    SvaraRadera